دانلود Evil Defenders

دانلود بازی Evil Defenders – مدافعان شیطان برای PC


دانلود بازی Evil Defenders - مدافعان شیطان برای PCReviewed by حسین on Feb 14Rating: 4.5دانلود بازی Evil Defenders - مدافعان شیطان برای PCنسخه استراتژیک بازی Evil Defenders با نام مدافعان شیطان عنوانی است که توسط کمپانی Cp Decision ارائه شده است و در سال ۲۰۱۵ میلادی برای نسخه pc عرضه شد. بازی Evil Defenders یک بازی دفاعی سرگرم کننده و جالب است: ساختمان های خود را بسازید و آن ها را ارتقاء دهید، طلسم ها را برای جلوگیری از هجوم نیرو های دشمن ایجاد کنید، از علامت های اختصاصی ویژه استفاده کنید و از برج های اهریمن در برابر حملات دشمنان دفاع کنید.

نسخه استراتژیک بازی Evil Defenders با نام مدافعان شیطان عنوانی است که توسط کمپانی Cp Decision ارائه شده است و در سال  ۲۰۱۵ میلادی برای نسخه pc عرضه شد. بازی Evil Defenders یک بازی دفاعی  سرگرم کننده و جالب است: در این بازی می توانید ساختمان های خود را بسازید و آن ها را ارتقاء دهید، طلسم ها را برای جلوگیری از هجوم نیرو های دشمن ایجاد کنید، از علامت های اختصاصی ویژه استفاده کنید و از برج های اهریمن در برابر حملات دشمنان دفاع کنید.

.

نسخه RELOADED بازی ضمیمه شد

                           Evil Defenders دانلود بازی - ایران دانلود

.

.

 

بازی ایران دانلود

.

این بازی دارای تعداد زیادی سلاح و ۶۰ برج با توانایی ها و ویژگی های  متمایز مانند سرداب قدیمی، کمان جنی، لرد سمی، باسیلیسک و… می باشد. همچنین بازی دارای ۹۰ سطح در میان ۱۵ نقشه ی ماموریت، شش درجه سختی مختلف و پنج مکان متفاوت شامل سرزمین های بی آب و علف، سرزمین های جنگلی، جزیره ، دوزخ و بسیاری بخش های ویژه ی دیگر می باشد.

.

 

ایران دانلود - دانلود بازی

 

 

توسعه دهنده:  CP Decision
ناشر:  CP Decision
سبک بازی:  Casual, Indie, استراتژیک
تاریخ انتشار:  ۱۱ نوامبر ۲۰۱۵

title عنوان بازی : Evil Defenders

titlefa عنوان فارسی بازی: مدافعان شیطان

version نسخه/سال تولید: RELOADED

size حجم: ۶۳۸ مگابایت

update بروزرسانی: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ در ساعت ۳:۵۶ ب.ظ

links توضیحات: لینک نسخه Reloaded قرار داده شد

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: Dual Core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0 compliant with 512MB of video RAM.
Hard Drive: 1200 MB available space
Sound Card: Any

لینک دانلود: ۶۳۸ مگابایت

راهنمای نصب بازی:

پس از دانلود بازی ابتدا آنتی ویروس سیستم را غیر فعال کنید سپس فایل های فشرده را اکسترکت نمایید . اگر از ویندوز ۱۰ استفاده نمی کنید فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه RELOADED را در محل نصب بازی جایگزین نمایید
.